vineri, 3 noiembrie 2023

Lista de servicii ezoterice și prețurile pe care le ofer

Vin cu o actualizare la articolul în care vă anunț că puteți apela la mine pentru ajutor în ceea ce privește divinația, astrologia și magia. Am alcătuit această listă pentru a evita conversațiile lungi înainte sau negocierile legate de prețuri.



Divinație prin Cartomanție (Tarot) sau Geomanție: 50 de RON întrebarea. 40 de la 3 întrebări în sus.

Interpretarea astrogramei natale: 100 de RON

Ritual magic cu lumânări: 100 RON

Ritual magic cu invocare sau evocare de spirite: 300 RON

Consacrare de obiect cu proprietăți magice la alegere. 300 RON dacă îmi trimiteți dvs obiectul. 400 dacă va trebui să-l achiziționez eu mai întâi. Aceste obiecte pot fi medalioane sau pietre semiprețioase sau altceva în funcție de ce aveți nevoie. Plățile vor fi făcute prin PayPal.

Mai întâi vom avea o discuție pe Messenger sau e-mail și îmi spuneți cu ce aveți nevoie de ajutor, iar apoi, în funcție de situație, vă spun ce este de făcut.

Este bine să țineți minte că uneori o situație nu necesită magie pentru a o rezolva. Dacă acesta este cazul, vă voi spune. La fel, dacă veniți cu cerințe pe care le consider imorale, îmi rezerv dreptul de a le refuza și vă înapoiez banii în cazul plății înainte.

Ritualurile mele necesită pregătire înainte, așa că nu pot fi făcute mereu pe loc. În caz de aveți nevoie de astfel de ajutor, vă anunț de când este ziua și ora potrivită. La fel, dacă Mercur este în Retrograd, recomand să nu facem nimic.

Ca încă o notă importantă, eu voi face toate eforturile necesare ca citirea sau operațiunea magică pe care o ofer să ducă la un bun rezultat. 

Nu garantez că toate vor funcționa însă. Motivele pot fi vaste și pot avea legătură cu circumstanțe karmice, astrograma ta sau a persoanei în cauză, sau faptul că sunt detalii pe care nu mi le comunicați. Din acest motiv, vă recomand să fiți cât mai sinceri cu mine și să-mi dați cât mai multe detalii astfel încât să știu ce opțiuni sunt la îndemână.


Gasiti un alt articol despre acest subiect aici si lista de spirite cu care pot intra in contact pentru voi aici.

Pentru a mă contacta, trimiteți un mesaj pe Facebook aici:


Alternativ, îmi puteți trimite un e-mail la: liberatusfrater@gmail.com


Să aveți parte de o zi bună!

Frater Iustin 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu