sâmbătă, 3 august 2024

Rezultate pentru un Talisman - Spica

Acum aproape o lună, colegul de breaslă, Alex Scaraoschi, mi-a sugerat să fac un talisman pentru steaua fixă Spica din constelația Fecioarei.  

Sincer, nu cunosc detaliile tehnice implicate pentru realizarea acestui talisman, fiindcă nu sunt atât de avansat în astrologie încât să spun că înțeleg pe deplin cum merg astfel de elecții și când e momentul potrivit pentru a face talismane de tipul acesta.  

Am mai făcut în trecut talismane ce nu aveau legătură cu astrele, axându-mă doar pe elemente și acelea nu necesitau de nici un fel o elecție, și am mai avut un alt experiment reușit cu talismane anti Mercur Retrograd.  

Oricum, eram în lipsă de resurse la îndemână încât să îl fac "ca la carte", dar aveam hârtie colorată verde ce corespunde simbolistic cu această stea fixă.  




Cu ajutorul soției, am reușit să îl confecționez relativ ușor și să recit rugăciunea și conjurația specifică pentru acesta.  

Sincer, eram puțin sceptic de efectul acestuia, fiindcă mereu mă aștept, poate din cauza programării mele, ca rezultatele să vină în urma unui efort prelungit. Ținând cont că am avut 2 persoane care să mă ajute și că totul era făcut pe repede înainte, lipsea și acea intimitate sau acea taină alteori necesară acestei operațiuni.  

Cerința era simplă, abundență financiară imediată din acel moment pe tot restul vieții. Da, știu, am cerut TOTUL, dar mai în glumă, mai în serios am zis că nu am nimic de pierdut.  

Lucrând în vânzări, luna iulie, cât timp talismanul a fost activ, a fost cea mai productivă pentru mine la job, reușind să îmi dobor recordul de vânzări și să beneficiez și de câteva bonusuri din partea companiei.  

Am fost și surprins că am beneficiat și de alte surse de venituri din direcții neașteptate.  

Acum zic să nu mă umflu prea mult în pene, e doar prima lună, dar poate vin și cu o actualizare asupra efectului acestei stele și talismanul ei. Dar partea bună este că mă face chiar să mă simt optimist și încrezător că pot realiza și alte astfel de talismane pe viitor, poate și la cerere, pentru cine e interesat.  

Să aveți parte de toate cele bune.  


Frater Iustin Levi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu