marți, 28 mai 2024

Rezultate pentru un talisman împotriva unor spirite neprietenoase.

Acum aproape o lună am fost contactat de către o persoană ce raporta multe evenimente nefirești în apartamentul ei. 

Mai pe scurt, obiecte care se mișcau, care cădeau, zgomote ce nu ar fi avut vreo cauză și, în general, o atmosferă foarte apăsătoare.

Pe lângă acestea, atât ea cât și membri ai familiei raportau terori nocturne și paralizie în somn, precum și situații în care persoane ce veneau în vizită halucinau figuri și umbre ce se vedeau ori cu ochii minții, dar uneori inclusiv cu văzul normal. Un caz era despre figura unui bărbat ce aparent ieșea din ecranul televizorului.



Recent, aș putea spune că ecranele acestor obiecte aparent banale, dar care sunt în sine minuni tehnologice, acționează ca o suprafață de viziune spirituală; am auzit că unii ar folosi până și ecranele unui telefon mobil stins în loc de glob de cristal, dar asta e un alt subiect.

În general, această clientă vorbea despre această atmosferă depresivă, fricile și temerile ce se adunau și căuta o soluție, așa că, urmărind indicațiile unui alt magician, unul american, am zis să consacrez un talisman cu proprietăți de "pacificare" a oricărui spirit legat de pământ de acolo, de la faimoșii "oameni umbră" sau orice spirit legat de pământ precum al unor persoane răposate. Am aflat că cel puțin 2 persoane au trăit și murit în proximitate, una extrem de tânără, prea tânără de fapt, și alta bătrână ce s-a chinuit ceva timp înainte să treacă pe lumea cealaltă.

Dar aici apare și problema locuirii într-un bloc de apartamente. Eu stau într-unul și știu cum atmosfera energetică poate fi poluată de către vecinii tăi, mai ales dacă stai la orice alt etaj decât parter sau ultimul. Se întâmplă să fii expus și la toate problemele altora, unele nici nu ai cum să le cunoști fiindcă, să fim serioși, cine mai stă să încerce să își cunoască vecinii în ziua de azi cu adevărat?

În fine, am zis mai întâi să devinez ce fel de spirite erau. Asta a fost dificil fiindcă aparent cartomanția merge mai nasol când Mercur e retrograd, și colac peste pupăză aveam și o eclipsă de soare. Eforturile mele de a devina ce fel de spirite erau cam nesatisfăcătoare până când am pus întrebarea dacă mai are rost să încerc ținând cont că vremea astrologică era dificilă. Răspunsul a fost nu. Așa că m-am bazat doar pe discuția stufoasă cu persoana afectată ce îmi ceruse ajutorul.

Am optat pentru o bucată de turmalină neagră. Am zis că are conținut destul de mare de Plumb, așa că o putem asocia cu Saturn, cât și cu elementul Pământ pentru care am făcut ritualul.

L-am chemat pe Uriel într-o Sâmbătă, în ora planetară a Pământului. Chiar dacă era un ritual elemental pentru pământ, am zis hai totuși să o fac în acea zi ca să îi dea atmosferei mai multă "greutate".



Despre ritual am mai vorbit într-o altă postare pe profilul meu de Facebook. 

Am trimis obiectul consacrat prin curier și am așteptat. Azi am intrat în legătură cu clienta și mi-a zis că nu au mai avut loc nici un fel de fenomene neobișnuite deloc de când l-a primit și activat.

Încă îi mai e teamă, dar sunt sigur că teama va dispărea odată ce lucrurile se liniștesc și se va ține de rutina ei de rugăciuni.

Mă bucură că am găsit o metodă care văd că funcționează și merge ulterior folosită și cu alte ocazii pentru alte operațiuni magice.

Am fost cam inactiv recent, dar voi reveni.

Între timp, lucrez la alt proiect de traducere și vă țin la curent și cu el.


Pace!

Frater Iustin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu