joi, 26 septembrie 2024

Despre elecții astrologice și planificarea ritualurilor.

Recent, am avut plăcerea să văd efectele unui ritual deosebit de simplu, dar care a adus până acum rezultate constante timp de trei luni consecutive.  

În urma unei conversații cu Alex Scaraoschi, a cărui blog în engleză îl puteți găsi aici, a binevoit să îmi spună de o elecție foarte favorabilă pentru Mercur, asta în luna iunie.  

Îmi aduc aminte că pentru mine era ceva atipic, fiindcă poziționarea acestuia nu ținea cont și de ziua din săptămână corespunzătoare acestei planete, anume miercuri, ci era într-o zi de luni, din ce îmi amintesc.  

Sfatul său a fost să fac o operațiune simplă de tot, de fapt mi se părea prea simplă încât să funcționeze. Îmi place un anume nivel de efort în ritualurile magice, fiindcă simt că "fac treabă serioasă". De data aceasta era o simplă conjurație către Rafael la ora potrivită, înaintarea petiției și promisiunea de a-i dedica o lumânare mai târziu, spre seară, după programul de muncă.  

Cerința era legată de domeniul de muncă în care sunt implicat acum, educație și vânzări, ambele de natură mercurială. Țin să menționez că activitatea o desfășuram tot pe calculatoare, prin intermediul internetului, și toate tranzacțiile sunt procesate digital.  

Totuși, trăim într-o epocă dominată de tot ce e mercurial, așa că nu strică să te pui bine cu planeta comunicării.  


O provocare a firmei era că, în ciuda faptului că aveam multe oportunități de a vinde, numărul de facturi plătite din cele emise era foarte mic. Abia jumătate, până în acel moment, erau chiar achitate de către clienți, spre frustrarea mea, a colegilor și a managementului nostru.  

Era clar că ceva trebuia făcut și am rămas plăcut surprins să văd cum, la două sau trei zile după ce am făcut această simplă operațiune, managerul nostru a ținut o ședință adresând, ghice ce, chiar problema asta. Bineînțeles, a venit cu planuri, tactici și strategii de a corecta problema asta.  

În continuare eram puțin sceptic, așa că nu m-am gândit la rezultate. Dar am aflat săptămâna aceasta că procentul nostru de facturi încasate a crescut bine peste 60%, fix cum cerusem în petiția mea.  

Ce vreau să ilustrez prin această poveste cu acest ritual este că deseori lumea ignoră și importanța timpului în care faci un ritual. În cazul acesta, am beneficiat de expertiza în astrologie a cuiva care face asta de ceva timp.  

Dar pentru fiecare dintre voi, înțelegeți că lucrurile trebuie făcute la timpul lor.  

Am și menționat alte dăți precedente că nu pot face ritualuri oricând pentru orice, fiindcă există vremuri favorabile și nefavorabile, unele ideale și altele în care rezultatele pot fi neprevăzute sau neplăcute.  

Pentru asta contează să urmăriți "vremea" astrologică. Pentru început, fazele lunii, în ce semn este poziționat și dacă este sau nu în vid de curs. Acesta este minimul necesar, ca apoi să luați în seamă și zilele potrivite, orele planetare și caracteristicile acestora.  

Să aveți spor în toate.  

Frater Iustin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu