sâmbătă, 30 decembrie 2023

Rămâi cu picioarele pe pământ.

Prin luna Septembrie am scris un articol despre acest Exercițiu de Împământare. Atunci am făcut-o fiindcă mă gândeam că este o tehnică pe care orice e bine să o știe și să o practice în mod regulat.

Fiecare dintre noi care ne aflăm pe această cale spirituală începem cu aspirații înalte. Vrem să ajungem undeva departe și oriunde numai nu în lumea și viața noastră de zi cu zi.



Spun asta fiindcă și eu am fost la fel. Intențiile mele din practica magică erau să cunosc secrete și să "văd" ce e nevăzut, să călătoresc în astral și să-mi ridic nivelul de conștiință. Dar în fervoarea acestor aspirații spirituale, deseori uităm că viața noastră aici pe pământ, acum, este la fel de importantă.

În sistemele de și lojele magiei înalte din Europa, atât cele Hermetice, Thelemice sau de altă tradiție se începe mai întâi cu gradele elementale: pământ, aer, apă și foc.

Primul dintre elementele studiate și invocate este cel al Pământului, și asta dintr-un motiv bine întemeiat.

La fel cum a spus și Damien Echols, recent într-un videoclip de pe canalul său de youtube, înainte să învățăm să "zburăm", trebuie să ne punem zdravăn cu picioarele pe pământ.

Practicile de împământare și invocare a acestui element sunt menite ca aspirantul să-și pună viața cotidiană în ordine. Asta înseamnă conștientizarea importanței trupului său, a căminului unde locuiește, resursele financiare și bunurile pe care le deține.

Asta implică și adoptarea unui stil de viață sănătos, renunțarea la vicii și obiceiuri legate de alimentație ce ar cauza probleme.

În sistemul oriental ce folosește sistemul Chakrelor asta înseamnă meditație pe Mulhadara în timp ce în cel occidental ce este bazat pe Qaballah hermetică este practicarea acestor exerciții de împământare precum cel pe care vi l-am dezvăluit în trecut.


În mare, trebuie să conștientizăm că avem nevoie constant de împământare, iar dacă avem o practică ce include cu spirite sau călătorie în astral, aceasta devine o necesitate și mai mare.

Este important ca indiferent cât de departe vrem să ajungem cu conștiința totuși să rămânem concentrați pe existența noastră aici și acum și să nu pierdem și noțiunea lucrurilor pământene pe care mulți le iau de prisos.


Acesta este ultimul articol din anul 2023.

Vă las cu urări numai de bine.


Frater Iustin Levi 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu