sâmbătă, 2 decembrie 2023

Solicitări imorale.

Din când în când, mai primesc mesaje pe paginile mele de la persoane ce solicită consiliere, servicii de divinație sau un ritual.

Eu am răspuns multora dintre ele și mi-am dat tot interesul ca operațiunea să ducă la un bun sfârșit. De multe ori acestea implică pregătiri prealabile precum identificarea zilei potrivite, achiziționarea de obiecte și implemente necesare, purificare prin rugăciune etc.

Totuși, sunt în continuare surprins că un procent mare dintre cei care intră în legătură cu mine vin și cu niște solicitări imorale. Cu ocazia aceasta, vă explic de ce sunt reticent să le fac.



Acum o săptămână, 2 persoane mi-au cerut ritualuri de răzbunare sau despărțirea unor cupluri. Acum, nu stau să judec și să vă spun "frate nu", doar că e bine de știut și de ce nu sunt dispus să mă implic.

În cazul despărțirii unui cuplu, cel mai des persoana care cere așa ceva are impresia că cutare individ i-ar fi mai bine dacă iubita sau iubitul cuiva iese din ecuație, ca el/ea să îi ia locul. Sau mai sunt și situațiile în care aceștia au fost împreună dar s-au îndepărtat.

Chiar dacă empatizez cu emoția negativă ce îi împinge să ceară așa ceva, eu în calitate de un străin complet de pe internet, nu am cum să cunosc toată complexitatea situației, și sincer ultimul lucru pe care vreau să-l fac e să mă amestec în povestea amoroasă a altcuiva din mai multe motive.

Unul îl găsiți aici.

Cât despre răzbunare.

Este cât de cât la fel. Dacă cineva vrea răzbunare și ruinarea altcuiva, poate are și un motiv întemeiat. Dar sincer acum... în loc să ataci pe cineva, nu ai vrea mai degrabă să-ți vezi de propria viață în așa fel încât să devii fericit? Sigur vrei atâta karma negativă care să te afunde mai mult în întuneric?

Eu sugerez ca în loc să folosiți magia ca atac, cum multă lume se gândește să o facă, cel mai bine fă-ți viața ta mai ușoară și mai frumoasă.

În plus, dacă o persoană care te-a rănit nu mai face parte din viața ta. Ce câștigi dacă te mai răzbuni? Omul acela a dispărut, nu mai e, ai putea mai degrabă să te bucuri că nu îl mai vezi vreodată.

Am mai zis în acest articol că sunt dispus să fac și ritualuri mai neortodoxe atâta timp cât ar opri un atacator sau un agresor, dar aceea este singura excepție.


Cu asta am terminat rant-ul meu.


Să ne auzim cu vești bune.


Frater Iustin Levi 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu