vineri, 5 aprilie 2024

Observații asupra unui ritual cu Ophiel.

Acum aproape o lună am fost rugat să ajut pe un client cu un ritual pentru a vinde o mașină. Eu fac ritualuri pentru tot felul de lucruri în funcție de ce mi se solicită sau ca metodă de a ușura o anumită activitate.

Mai pe scurt sunt de părere că viața poate fi dificilă, dar magia ne ajută și cu ea putem naviga momentele dificile mult mai ușor, asta fiindcă știm că mereu putem face ceva. Fie că vorbim despre o rugăciune, o petiție către un spirit sau îngeri, sau că facem un sigiliu personalizat folosind tehnicile dezvăluite din magia haosului. Indiferent de abordarea pe care o ai, dacă ai o practică, ai un plan și o soluție.

Am profitat de această oportunitate cu acest client să explorez mai mult magia cu spiritele olimpice din Arbatel. Dacă sunteți interesați de varianta tradusă de mine în limba Română, o puteți găsi aici.



Bineînțeles, pentru acest ritual, am zis să apelez la un spirit asociat cu sfera planetară a lui Mercur. Alte dăți aș fi apelat la Rafael, folosind o metodă inspirată din Arta Atragerii Spiritelor în Cristale a lui Johannes Trithemius, dar de data asta din considerente de timp am zis că e bine să folosesc metoda din Arbatel fiindcă e mai simplă și necesită ceva mai puțină pregătire.

Am scris petiția încât să o fac cât mai clară și să nu existe urmă de interpretare eronată pentru spirit. Sigiliul fusese desenat acum mai multe luni în urma unei experiențe onirice în care visam cum desenam caracterul lui Ophiel.

Am căutat hârtie de bună calitate atunci, de culoare portocalie ca să corespundă cu culoarea specifică sferei mercuriale și a sefirei Hod de pe Arborele Sefirotic și am desenat caracterul lui Ophiel cu un marker albastru într-o zi de Miercuri în ora planetară a lui Mercur.

Pentru iluminat am folosit o lumânare cilindrică de 15 cm și una mică de tip pastilă, dar beneficiaz și de destulă lumină de la Soare, chiar dacă acesta răsărise abia câteva minute înainte să încep operațiunea.

Pentru simțul olfactiv, am optat pentru bețișoare parfumate cu aromă de lavandă.

Conjurația a fost precedată de o serie de rugăciuni înainte ca să primesc binecuvântarea divină înainte să încep operațiunea propriu zisă. Am rostit conjurația ca în carte și am repetat numele OPHIEL de cel puțin 20 de ori până intrasem într-o stare diferită de conștiință și apoi am tăcut așteptând o impresie.

Impresia prezenței spiritului a fost asociată și cu o sporire a atenției. Era foarte devreme și în mod normal aș fi fost somnoros dar m-am trezit că eram într-o stare alertă și foarte atent la orice sunet.

OPHIEL apare în ochiul minții mele dar nu ca o manifestare fizică de nici un fel, în schimb percep o schimbare în atmosfera de jur împrejur, ca și cum spiritul nu avea o formă sau limită ci învăluia toată camera.

Ii înaintez petiția rostind-o cu voce tare, apoi îl rog să îmi dea și niște sfaturi pentru client ca să își vândă automobilul mai ușor. Îmi ies 3 cărți ce indică să nu mai fie comod și să se promoveze, să realizeze că este pe piață într-o competiție și să se folosească de știință și tehnologie. Ochii mi-au căzut în mod special asupra cărții din dreapta, 6 de spade indicând Știința.




I-am comunicat experiența clientului și după 2 săptămâni aflu că a găsit un cumpărător. Acum decizia încă nu a fost luată 100% și nu aș sugera fiindcă ne aflăm într-o perioadă cu Mercur retrograd, dar din ce mi s-a zis relațiile sunt pozitive cu acest potential cumpărător și că acesta voia acel model de mașină de MULT timp.

În general, cum poate unii știu de la mine din alte surse, spiritele olimpice sunt ceva mai subtile în manifestarea în spatiul sacru, dar doar fiindcă nu sunt așa de intens energetic (cel puțin din experiența mea) față de unii îngeri sau elementali, nu înseamnă că sunt și mai puțin puternici.

Aceștia chiar posedă multe căi și resurse să îți îndeplinească petițiile, atâta timp cât o faci sincer și cu intenție clară și te smerești în fața lui Dumnezeu.


Multe binecuvântări.

Frater Iustin Levi 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu