sâmbătă, 6 ianuarie 2024

Rezultate pentru talismanele anti Mercur Retrograd.

Mercur a ieșit din retrograd pe 2 Ianuarie și pe tot parcursul celor 2 săptămâni cât a durat ultimul Mercur retrograd în 2023 am purtat un mic talisman consacrat pentru a contracara efectele nefaste ale acestor zile.

În total am consacrat 5 talismane folosind niște pietricele de agat de culoare predominant portocalie. Găsiți alt articol în care am vorbit despre asta aici.



Acum revin cu rezultatele și observațiile mele împreună cu celelalte persoane care m-au ajutat cu acest experiment.

Scopul era să contracarez efectele nefaste ale unui Mercur în retrograd. Dacă sunteți familiari cu astrologia, probabil știți că tot ce ține de comunicare, comerț, tranzacții, tehnologie, internet, email, călătorit ține de Mercur. Astăzi trăim într-o adevărată epocă mercurială. Și când aceste lucruri nu merg sau merg pe dos pot crea sute de probleme.

Efectele se resimt atât la nivel de individ, cât și de societate.

Intenția mea era ca aceste talismane să oprească aceste efecte negative pentru persoana care le purta la gât, mână sau în buzunar.

Rezultatele au fost foarte benefice pentru 4 persoane implicate.

Menționez că toți cei implicați, atât eu, lucrăm în domenii profesionale legate de IT, vânzări, forme de învățământ alternativ de cel de stat. Toți lucrăm cu calculatoare în fiecare zi și depindem de telefoanele noastre mobile și aplicații, email ca să ne desfășurăm activitatea. În plus, 2 călătoresc destul de mult în scop profesional sau de plăcere.

Astfel ca aceste talismane au fost făcute cu această intenție de a contracara orice probleme mercuriale ar apărea.

Pentru aceste 4 persoane rezultatele au fost chiar bune. Spre deosebire de alții cu care interacționăm, am realizat că ne-a fost mai ușor să ne desfășurăm activitatea, iar unul dintre noi a și constatat cum în timp ce alți colegi de muncă întâmpinau probleme cu actualizări de soft pentru calculatoare și felurite erori, el nu avea acea problemă.

La fel am simțit cum mintea ne merge limpede și confuzia pe care am fi resimțit-o alte dati în timpul unui Mercur retrograd nu mai era prezenta.

Totuși unul dintre noi a avut o reacție adversă în care au apărut tot felul de probleme de comunicare între el și alte persoane. În urma unor serii de mesaje înțelese greșit a trebuit să-și dea jos medalionul de la gât.

Momentan pot spune că rata de succes ale acestor talismane este de 80%. Cel care a avut această reacție adversă bănuiesc că ar fi suferit și o problemă legată de un tranzit mercurial prin semnul unde avea această planetă în astrograma.

Dar totuși zic că în această prima fază talismanele au funcționat. Mai rămâne să examinez motivul pentru care 1 din 5 nu a mers cum ne-am fi așteptat analizând astrograma acestuia și felul în care energiile talismanului interacționau cu el.

Rămâne să vin cu încă o actualizare pentru următoarea perioadă în care Mercur e în retrograd între 1 Aprilie și 25 Aprilie.


Spor și binecuvântări tuturor!

Frater Iustin Levi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu